واحد تضمین کیفیت

  1. تأمین الزامات مشتریان مانند ساپکو- مگاموتور- ایساکو- نیرومحرکه.
  2. ارتباط با مشتریان در جهت تأمین خواسته ‏های آن ها.
  3. حفظ و نگهداری و مراقبت و رعایت کلیه بندهای استانداردهای ISO/TS 16949:2009 و ISO/IEC 17025:2005.
  4. ارتقاء توانایی و دانش واحد براساس ارتقاء نیازمندی‏های مشتری و سیستم.
  5. ارزیابی کمی و کیفی کلیه تأمین‏ کنندگان معتبر داخلی و خارجی.
  6. گزارش ‏دهی به مدیریت ارشد دربارۀ عملکرد سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاهی.
  7. اطمینان از استقرار، اجرا و نگهداری فرآیندهای تعریف شده.
  8. ارتباط با طرف‏های برون سازمانی در خصوص موضوعات مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت و سیستم کیفیت آزمایشگاهی.
  9. تهیه و تدوین مدارک مورد نیاز سیستم‏های مدیریت کیفی و آزمایشگاهی و تحت کنترل قراردادن آنها.
  10. بازنگری‏های دوره‏ای جهت بهبود سیستم و مراقبت از سیستم جهت اطلاع مدیریت ارشد.
  11. انجام ممیزی‏های داخلی دوره‏ای جهت تأمین الزامات مشتریان و استانداردهای
    ISO/IEC 17025 و ISO/TS 2009.
  12. استقرار استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی ISO/IEC 17025 و پیگیری رعایت الزامات استاندارد فوق.
  13. انجام کالیبراسیون وسایل اندازه‏ گیری شرکت در حد توان داخلی و ارتباط با مراکز برون سازمانی در جهت کالیبراسیون سایر ابزارهای اندازه‏ گیری خارج از توان شرکت و تهیه گزارش و تحت کنترل قراردادن آنها.
  14. شرکت در آموزش‏های مختلف مورد نیاز شرکت در جهت ارتقا سیستم مدیریت کیفیت شرکت و پیاده‏ نمودن موارد آموزشی سیستم.
  15. اجرای 5S دوره‏ای در سطح شرکت به جهت تحت کنترل درآوردن وضعیت محیطی و بهداشتی و نظم و ترتیب و آراستگی.
  16. تشکیل جلسات حل مسئله جهت رفع مشکلات و نارسائی‏های بوجود آمده.
  17. حضور در جلسات مختلف کیفی و تولیدی در جهت مراقبت و رعایت الزامات و ارسال گزارش در صورت انحراف.
  18. پایش و تحلیل آمارهای دریافتی و پیگیری و برآورد روند شاخص‏ ها جهت طرح در جلسات مختلف و ارائه در ممیزی‏ های سیستم و پیمانکاری.
  19. صدور اقدام اصلاحی برای موارد عدم انطباق از جمله شکایت‏های مشتریان- مشکلات سیستم ممیزی‏های داخلی و ... .
  20. برگزاری جلسات کمیته‏ های کیفیت به منظور تحت کنترل درآوردن تمامی موارد نارسایی‏ های مشاهده شده در سیستم مدیریت کیفیت براساس الزام مشتریان و استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاهی ISO/IEC 17025:2005 وISO/TS 16949:2009.
  21. تشکیل کمیته‏ های فنی و حضور فعال در جلسات کمیته مزبور در جهت بررسی و رفع نارسایی‏ های بوجود آمده.
  22. هماهنگی با ممیزی‏ های C.B و مشتریان جهت کنترل‏های دوره‏ای مؤسسات و ارزیابی پیمانکاران و ممیزی آنها و پیگیری رفع عدم انطباق‏ های مشاهده شده.
  23. اجرای آدیت‏های فرآیند- محصول- انبار- سیستم- 5S- آزمایشگاهی جهت کنترل و مراقبت و رعایت انطباقات سیستم و در صورت وجود عدم انطباق تهیه گزارش و پیگیری رفع آنها.
  24. ارزیابی های دوره ای MSA ، SPC انبار و ... به منظور تحت کنترل در آوردن آن ها.

برخی از مشتریان

برخی از مشتریان و همکاران تجاری شرکت بلبرینگ ایران

سامانه اصالت کالا
3000151617

درباره ما

کارخانه بلبرينگ ايران (IBC) در هشتم آبان ماه 1348 با مشاركت شركت SKF سوئد، تأسيس شده است. اين شركت، بلبرينگ و رولر برينگ‌هاي مخروطي را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) توليد می كند.

دریافت کاتالوگ

اطلاعات تماس

  • آدرس: ایران، تبریز، شهرک صنعتی منطقه غرب، کارخانه بلبرینگ ایران
  • تلفن: 3-04134451031
  • ایمیل: info@ibct.ir